Aki a digitális jövőbe tekint:

Digital Life; avagy van élet routeren túl

Digitális feng-shui blog, hogy jobban érezzük magunkat; ami azt jelenti, hogy belenézünk a digitális varázsgömbbe, és megmondjuk mi lesz a jövő. Más néven a Magyar Nemzeti Digitális és Jövőkutató laboratórium nem hivatalos blogja, melynek célja, hogy a digitális trendek területén könnyen és gyorsan fogyasztható módon adjunk át tudást vagy hívjuk fel valamire a figyelmet. Aztán vagy sikerül vagy nem.

Digitális jövő: Pinterest. (Ügyfél és/vagy brand oldalról)

2012.05.20. 22:55 Bánki Attila

A Pinterest az egyik legfontosabb Social Media platform lesz a közeljövőben.

  • A Pinterest képes megnövelni az oldalunk látogatottságát. Ehhez arra van szükség, hogy egyrészt az oldalunkat Pinterest –re optimalizálttá tegyük. (Jelentős számú, szép, inspiratív fotó felhasználásával és integrálásával stb.)
  • Másrészt láthatóvá kell válnunk a Pinterest-en belül, ami egy seeding típusú feladat. Mivel ez időigényes ámde nem túl bonyolult feladat, ezért erre érdemes ügynökségi partnert találni.
  • Amennyiben a célcsoportban felülreprezentált a női szegmens (25-34) vagy a kézműves termékek / szolgáltatások / fashion / design / lakberendezés, úgy érdemes egy pilotot indítani moderált költségvetéssel.
  • Sajnos Magyarországi adatok nem állnak rendelkezésre érdeklődést és demográfiát tekintve, így nem lehet megbecsülni, hogy pontosan kik fognak érkezni a Pinteresten keresztül az oldalunkra. Lehetséges, hogy nagy számú nemzetözi látogatóra teszünk szert.
  • A Pinterest alapvetően egy képmegosztó / képkereső oldal, ami a UGC előállítását, megosztását a végletekig leegyszerűsíti. Emiatt egyszerű beleszeretni, emiatt népszerű amit a számok igazolnak. Növekvő UU (12 M +), time on site 77-98 perc / hó, 3 M UU/ nap. És ez növekszik.
  • A Pinterest-en megjelentek a márkák, a Kansas City, Missouri Police Department – től a Nokia-án át a Microsoft-ig. Akár több tízezer követő is megjelenhet az oldalon, amennyiben jól használjuk a platformot.
  • A Pinterest alkalmazása újszerű kommunikációs megoldás, és talán még a competitive brand nincs jelen az oldalon. Érdemes kipróbálni és ha további információra lenne szükség; küldjetek egy e-mail-t.

 

További érdekes boardok:

Lakberendezés: http://pinterest.com/hgtv/

Fashion: http://pinterest.com/nordstrom/

Design: http://pinterest.com/westelm/

Webshop / divat: http://pinterest.com/modcloth/

 

Aki a digitális jövőbe tekintett: [Bánki Attila]

--

Ha hasznos volt a cikk -> Ajánld vagy share

 

Szólj hozzá!

Címkék: statisztika közösségi média social media bánki attila pinterest attila banki bánkiattila

A bejegyzés trackback címe:

https://digitallife.blog.hu/api/trackback/id/tr404528368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása