A Pinterest az egyik legfontosabb Social Media platform lesz a közeljövőben.
- A Pinterest képes megnövelni az oldalunk látogatottságát. Ehhez arra van szükség, hogy egyrészt az oldalunkat Pinterest –re optimalizálttá tegyük. (Jelentős számú, szép, inspiratív fotó felhasználásával és integrálásával stb.)
- Másrészt láthatóvá kell válnunk a Pinterest-en belül, ami egy seeding típusú feladat. Mivel ez időigényes ámde nem túl bonyolult feladat, ezért erre érdemes ügynökségi partnert találni.
- Amennyiben a célcsoportban felülreprezentált a női szegmens (25-34) vagy a kézműves termékek / szolgáltatások / fashion / design / lakberendezés, úgy érdemes egy pilotot indítani moderált költségvetéssel.
- Sajnos Magyarországi adatok nem állnak rendelkezésre érdeklődést és demográfiát tekintve, így nem lehet megbecsülni, hogy pontosan kik fognak érkezni a Pinteresten keresztül az oldalunkra. Lehetséges, hogy nagy számú nemzetözi látogatóra teszünk szert.
- A Pinterest alapvetően egy képmegosztó / képkereső oldal, ami a UGC előállítását, megosztását a végletekig leegyszerűsíti. Emiatt egyszerű beleszeretni, emiatt népszerű amit a számok igazolnak. Növekvő UU (12 M +), time on site 77-98 perc / hó, 3 M UU/ nap. És ez növekszik.
- A Pinterest-en megjelentek a márkák, a Kansas City, Missouri Police Department – től a Nokia-án át a Microsoft-ig. Akár több tízezer követő is megjelenhet az oldalon, amennyiben jól használjuk a platformot.
- A Pinterest alkalmazása újszerű kommunikációs megoldás, és talán még a competitive brand nincs jelen az oldalon. Érdemes kipróbálni és ha további információra lenne szükség; küldjetek egy e-mail-t.
További érdekes boardok:
Lakberendezés: http://pinterest.com/hgtv/
Fashion: http://pinterest.com/nordstrom/
Design: http://pinterest.com/westelm/
Webshop / divat: http://pinterest.com/modcloth/
Aki a digitális jövőbe tekintett: [Bánki Attila]
--
Ha hasznos volt a cikk -> Ajánld vagy share